Me llamo Earl

http://www.wikio.es


Miquel López.

És una sèrie d’humor que tracta sobre un personatge americà de classe baixa que viu robant, sense treballar i que no te estudis, que es casa amb una dona una nit de borratxera i sense saber que estava embraçada. Més endavant la dona te un altre fill que tampoc serà seu, sinó del cambrer negre que treballa al bar on sempre van a beure cervesa. La dona el deixa i se’n va amb l’altre.
Ell viu amb el seu germà en un motel, el seu germà és com un nen que s’ha fet gran, però segueix sent un nen, és infantil innocent i juganer.La sèrie es basa una mica en la societat americana des de un punt de vista humorístic. La sèrie comença quan un dia després d’haver-li passat moltes coses dolentes, l’Earl veu a la televisió un documental sobre el Karma i decideix posar-lo en pràctica, fent el bé a tota aquella gent a la que li ha fet alguna cosa dolenta. S’apunta en una llista tota aquella gent i a partir de llavors comença fer el bé i fent amics i la vida li va millor. Cada vegada que li fa el bé a aquelles persones les va esborrant de la llista.És una sèrie bastant còmica i divertida.


Ja se que no queda molt bé anar dient això perquè serem productors i precisament no ens interessa que la gent no miri la televisió però, la podeu veure a la sexta o com faig jo, que igual que Prison Break la vaig conèixer per Internet, per cert les dos son de la FOX, em vaig fixant en les series que va fent la FOX i la majoria son bastant interessants, s’ha de reconèixer que m’agrada bastant.